Pjesëmarrja në kete eveniment, i cili do të mbahet në Egjipt në 2021, ka për qëllim rritjen e ndërgjegjësimit të markës për prodhuesin e vajit.
Specialisti gjerman i naftës dhe aditivëve LIQUI MOLY vazhdon të përqendrohet në hendbollin ndërkombëtar në aktivitetet e tij reklamuese. Kompania është sponsori zyrtar i Kampionatit Botëror të Hendbollit për meshkuj, i cili do të mbahet në Egjipt në janar 2021.
“Ky sport është një pjesë e rëndësishme e menusë sonë të marketingut. Dhe Kampionati Botëror është pjesa më e mirë. Kjo është arsyeja pse ne do të kthehemi në 2021, ”thotë Drejtori Menaxhues i LIQUI MOLY Ernst Prost.
Dy vjet më parë, logoja blu dhe e kuqe arriti të shihej gjatë 96 ndeshjeve në turneun në Danimarkë dhe Gjermani. “Jo vetëm që arritëm pothuajse një milion spektatorë në stadiume, por gjithashtu e afruam markën tonë me shumë miliona tifozë të sportit në ekranet në të gjithë globin,” thotë Ernst Prost.
Edicioni i ri në Afrikën e Veriut do të mbahet në kushte të veçanta. “Për shkak të Covid-19, gjithçka është e mundur: një Kampionat Botëror me vetëm disa vizitorë në stadium, njëKampionat ndoshta dhe pa ndonjë spektator, apo edhe një anulim. Askush nuk mund të thotë me siguri. Por nëse kampionati do te zhvillohet, atëherë sigurisht do te zhvillohet me LIQUI MOLY. ”
Edhe në kohërat kur ngjarjet sportive të mëdha dhe të vogla përfaqësojnë një rrezik organizativ dhe financiar, LIQUI MOLY i qëndron përkushtimit të saj për një larmi të madhe sportesh. “Në fund të fundit, jeta e biznesit duhet të vazhdojë dhe për ne, reklamimi në ngjarje të drejtpërdrejta është padyshim pjesë e saj,” thekson Drejtori Menaxhues i specialistit të lubrifikantëve.
Një tipar i veçantë sportiv shtimi I skuadrave pjesëmarrësve. Për herë të parë ndonjëherë, 32 skuadra në vend të 24 do të garojnë në Kampionatin Botëror të Hendbollit për meshkuj. “Kjo do të thotë më shumë ndeshje paraprake dhe për këtë arsye më shumë kohë reklamimi,” siç thekson Ernst Prost.
LIQUI MOLY tradicionalisht ka një prani të fortë në motor sport, aktualisht në Kampionatin Botëror të Motorëve MotoGP, duke përfshirë ekipin e vet në Moto2, dhe në garat e makinave turne. “Meqenëse duam te tërheqim adhuruesit e sportit përtej sportit te automjeteve sportive dhe ta bëjmë markën tonë më të njohur, ne gjithashtu përqendrohemi në ngjarje të tjera. Kampionati Botëror i Hendbollit është një prej tyre,” thotë shefi i LIQUI MOLY.
Ai shton se ishte plotësisht i kënaqur me rezultatet e vitit 2019 dhe prandaj ishte i përkushtuar edhe në ndeshjet e radhës për titull. “Si një markë, produktet e së cilës mund të blihen në 150 vende, ndërkombëtarizmi i një kampionati botëror dhe prania e lidhur globale e mediave është një kriter vendimtar.
Pavarësisht nëse është hendboll në zonën amatore apo në nivelin më të lartë kombëtar, në Kampionatet Evropiane ose Botërore – hendbolli nuk është territor i ri për LIQUI MOLY. Llogaritja është e thjeshtë; rezultati flet vetë: Më shumë njohje te markës çon në më shumë shitje.
Loja e hapjes do të zhvillohet në 14 Janar. Finalja do të fillojë në 31 janar. “Ajo që ndodh në fushën e lojës përshkruan mirë se si ne funksionojmë si kompani: veprim i shpejtë, angazhim i plotë, shpirt ekipi dhe vullneti për të qenë ndër më të mirët”, thotë Ernst Prost