Pjesëmarrja në turneun që do të mbahet në Poloni dhe Suedi në vitin 2023, synon të rrisë ndërgjegjësimin e prodhuesit të naftës
Hendbolli ndërkombëtar mbetet pjesë e aktiviteteve promovuese të LIQUI MOLY. Specialisti gjerman i naftës dhe aditivëve është sponsori zyrtar i Kampionatit Botëror të IHF-së për Meshkuj. Konkurrimi do të zhvillohet në Poloni dhe Suedi nga mesi deri në fund të janarit 2023. “Ky sport ka përkrahësit e tij anembanë botës. Kampionati Botëror tërheq tifozët kudo përpara televizorëve dhe ekraneve të tyre. Ja pse jemi përsëri të angazhuar në vitin 2023», thotë drejtori administrativ i LIQUI MOLY, Gynter Hiermaier.
Tashmë në dy turnetë e mëparshëm në Egjipt si dhe në Gjermani dhe Danimarkë, logoja blu dhe e kuqe ishte pothuajse e kudondodhur në stadiume gjatë pothuajse 200 ndeshjeve. Kështu do të jetë edhe në Poloni dhe Suedi. Synimi i LIQUI MOLY është i përcaktuar qartë: «E afrojmë markën tonë me qindra mijëra spektatorë në vend dhe gjithashtu me miliona tifozë sportivë në ekran»,—thotë Gynter Hiermaier.
LIQUI MOLY tradicionalisht ka një prani të fortë në sportet motorike, aktualisht në Kampionatin Botëror motoGP motoçikletash si dhe në Formula 1. “Në dimër, motorët janë në pushim. Dhe ngaqë duam t’u bëjmë thirrje tifozëve të sportit përtej garave me makina dhe ta bëjmë markën tonë më të njohur, përqendrohemi edhe në ngjarje të tjera, të tilla si Kampionati Botëror i Hendbollit,” thotë Drejtori Menaxhues i LIQUI MOLY.
Ai shton se ishte plotësisht i kënaqur me rezultatet e vitit 2019 dhe 2021 dhe për këtë arsye u angazhua edhe për ndeshjet e ardhshme për titull. “Si një markë prodhimet e së cilës mund të blihen në 150 vende, ndërkombëtariteti i një kampionati botëror dhe prania e medias botërore shoqëruese është një kriter vendimtar,” thekson Günter Hiermaier. Strategjia është e thjeshtë: Më shumë ndërgjegjësimi i markës çon në më shumë shitje.
Më 11 janar, Kampionati Botëror do të fillojë në Katowice. Finalja do të zhvillohet në Stokholm më 29 janar. “Veprimi në fushë pasqyron mirë se si punojmë si një kompani: shpejtësia, loja në ekip dhe vullneti i palëkundur për të qenë në krye,” thotë Günter Hiermaier.