Prodhuesi i vajit motorik dhe aditivëve me bazë në Ulm ka arritur objektivin e tij vjetor dhe mbetet në një kurs të qëndrueshëm rritjeje. Kompania ishte në gjendje të kompensonte humbjen e tregut rus dhe situatën përgjithësisht të vështirë në tregun global përmes strategjisë dhe veprimit të saj të shpejtë.
Drejtori Menaxhues Günter Hiermaier është shumë i kënaqur: “Arritja e një rezultati të tillë shitjesh në këto kohë është dëshmi se si fryma jonë e ekipit është e drejtë dhe produktet tona janë të kërkuara shumë në mbarë botën”.
Objektivi i specialistit gjerman të lubrifikantëve ishte 800 milionë euro për vitin 2022. Ky objektiv ishte vendosur përpara pandemisë COVID, konfliktit në Ukrainë dhe krizës globale të energjisë. Disa vite dhe disa kriza më vonë, librat pasqyrojnë 799,746,000 €. “Rrumbullakuar nga ana tregtare, 99.97 për qind është e njëjtë me 100 për qind. Duke pasur parasysh sfidat masive me të cilat duhej të përballeshim, nuk dua të jem i përulur për këtë”, thotë Günter Hiermaier.
Pengesat që firma me bazë në Ulm duhej të kapërcente ishin të larta, siç ishin për shumë kompani të tjera. Pandemia dhe bllokimi me të gjitha pasojat e saj nuk kishin përfunduar ende kur pasoi kriza e radhës. Kjo e goditi rëndë kompaninë. “Rusia ishte tregu ynë i dytë më i madh i shitjeve. Ne vullnetarisht i ndërpremë aktivitetet tona të biznesit atje menjëherë. Për t’i bërë gjërat edhe më keq, Kina mbeti në një bllokim të përhershëm, kështu që ky treg i madh ishte gjithashtu i braktisur. Na u desh të merrnim xhiro diku tjetër”, thotë Drejtori Menaxhues.
“Ne përjetuam rritje masive pothuajse në të gjitha vendet e eksportit. Në disa raste kemi mundur të dyfishojmë shitjet. Kjo përfshin, mbi të gjitha,
Lindja e Mesme, Azia si dhe rajonet e Amerikës Qendrore dhe Jugore. Tregu evropian është gjithashtu në rritje, ku Franca ka shënuar rritjen më të madhe. Përveç kësaj, SHBA-të po ngrihen për t’u bërë tregu nr. 2 i shitjeve pas Gjermanisë, me rritje prej më shumë se 30 për qind”, thotë shefi i LIQUI MOLY. Në përgjithësi, të gjitha këto tregje janë ende në zhvillim. Kompania me bazë në Ulm po fokusohet në ndërkombëtarizimin në strategjinë e saj, prandaj do të vazhdojë të forcojë eksportet. Kjo do të arrihet me përfaqësues shtesë të shitjeve, masat e marketingut dhe filialet e reja jashtë vendit. Kompania ka gjithsej tetë në mbarë botën.
“Në Gjermani kemi arritur rritje prej 15 për qind në vitin 2022. Kjo do të thotë se vendi ynë është ende tregu ynë më i madh. Megjithatë, ne shohim potencial të madh për markën LIQUI MOLY në të gjithë botën. Me ekipet tona në fushë, ne jemi më efektivë”, është i sigurt Günter Hiermaier.
Megjithatë, nuk është vetëm xhiroja me lubrifikantë që po rritet, por edhe prodhimi i aditivëve në Ulm. Këtu u vendos një rekord tjetër me rreth 18 milionë kanaçe. Përveç kësaj, numri i vendeve të punës u rrit me 76 në 1046. Kompania po planifikon rritje të mëtejshme gjatë viteve të ardhshme dhe do të investojë disa milionë euro në zgjerimin dhe modernizimin e prodhimit gjatë viteve të ardhshme.
Linjat shtesë të mbushjes në sallën e re të prodhimit janë planifikuar të fillojnë funksionimin në tremujorin e dytë. “Ne presim ritme të ngjashme rritjeje edhe në vitet e ardhshme. Për ta bërë këtë, ne duhet të ofrojmë kornizën e duhur. Jam veçanërisht i kënaqur sa herë që mund të krijojmë vende pune përmes rritjes sonë. LIQUI MOLY është dhe mbetet një ndërmarrje shoqërore aktive”, siguron Günter Hiermaier. Përgjegjësia e korporatës mund të shihet jo më pak në primet e kompensimit të inflacionit të paguara për të gjithë fuqinë punëtore. Kompania gjithashtu udhëhoqi rrugën këtu dhe bëri disa pagesa një herë në 2022.
Shefi i LIQUI MOLY solli gjithashtu përforcime në bordin drejtues për trajektoren e mëtejshme të rritjes. Dr. Uli Weller, Drejtor Tregtar për një kohë të gjatë, ka qenë drejtor i përbashkët menaxhues që nga janari. “Struktura, siguria dhe vazhdimësia janë e gjitha dhe fundi i një kompanie në rritje. Së bashku thjesht mund të arrijmë më shumë. Në të njëjtën kohë, ne sigurojmë që kompania të qëndrojë në rrugën e duhur nëse njëri prej nesh largohet papritur,” thotë Drejtori Menaxhues i sapoemëruar Dr. Uli Weller.
Vizioni i kompanisë është ambicioz: Ajo synon të arrijë një miliard euro në shitje në vitin 2025 dhe të forcojë më tej tregun e eksportit, i cili tashmë përbën dy të tretat e shitjeve, për të cilin kompania ka forcuar edhe departamentin e eksportit përmes personelit dhe strukturave të shtuara. “2035 është data magjike për ne”, thotë Günter Hiermaier. Ky vit u caktua nga BE në vitin 2022 si fundi i motorit me djegie të brendshme në Evropë. “Ne jemi të përgatitur dhe synojmë të arrijmë një qarkullim vjetor prej dy miliardë euro deri në këtë kohë. Ne po sjellim gjithnjë e më shumë produkte për automjete elektrike dhe mjete alternative në treg dhe gjithashtu po avancojmë në tregje dhe segmente ku vaji i motorit do të jetë ende vendimtar për lëvizshmërinë dhe ekonominë përtej vitit 2035. Ka potencial të pafund dhe ne po e shfrytëzojmë atë.” shpjegojnë të dy drejtorët menaxhues në unison.